شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

!!Robots that are reproduce

علم و فرهنگ

تبلیغات

!!Robots that are reproduce

 

ربات هایی که تولید مثل میکنند!!

یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد کارهای ساده ای مانند راه رفتن، برداشتن، گرفتن اشیا مختلف و حتی صحبت کردن ربات ها چالش های بزرگی در دنیای روبات های امروزی تبدیل کرده است.

به گزارش ساینس دیلی علم تا جایی در حال گسترش است که ربات ها بیش تر انسان ها تکثیر می یابند و دانشمندان به دنبال راهی هستند تا ربات ها بتوانند مانند انسان ها تولیدمثل کنند.

 

بررسی ها نشان می دهند؛ دانشمندان تا کنون توانسته اند میزان کمی از عواطف و احساسات انسانی را در روبات ها به وجود آورند آنها با شبیه سازی سلول های مغزی انسان و به کار گرفتن آنها برای ربات ها توانسته اند عواطف و روحیات انسانی را به روبات ها منتقل کنند.

روبات ها می توانند نقش بسیار به سزایی در جامعه ایفا کنند آنها می توانند نیروهای کاری با کیفیت و فعلی باشند و با کمک آنها می توان دنیا را تغییر داد.

تا چند سال دیگر روبات ها هم برای خودشان خانواده می سازند و کنار یک دیگر گرد هم می آیند، تولیدمثل می کنند و از خودشان فرزندانی به وجود می آورند، کنار هم زندگی مي كنند، غذا می خورند، صحبت می کنند.

ربات ها می توانند تا حدود بسیار زیادی روی فعالیت های انسانی نظارت کنند تولید را افزایش دهند و نقش بسیار به سزائی در اجتماع و روابط اجتماعی ایجاد کنند.





برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.